Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

 

1.   Podania, wnioski i pisma interesantów przyjmowane są w sekretariacie szkoły codziennie od poniedziałku do czwartku w godzinach 7:30 - 15:30, w piątek od 7:30 do 15:00

2.   Sprawy można załatwiać korespondencyjnie na adres:

Szkoła Podstawowa nr 10 im. Grzegorza Piramowicza

ul. Jasielska 49/53

02-128 Warszawa

3.   Sprawy pilne i wymagające natychmiastowej interwencji można załatwić:

      - telefonicznie pod numerem (22) 823-41-97

       - e-mail: sp10@eduwarszawa.pl  lub  sp10@sp10.waw.pl  

4. Sprawy zgłoszone w sposób formalny są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.

5.  Spotkania z dyrektorem p. Kamilą Izbińską lub wicedyrektorem  p. Katarzyna Harmak odbywają się po uprzednim umówieniu terminu w sekretariacie szkoły.

Metryka

changes-registry

Expand

changes-registry

Data publikacji

Osoba