Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
|
1. Podania, wnioski i pisma interesantów przyjmowane są w sekretariacie szkoły codziennie od poniedziałku do czwartku w godzinach 7:30 - 15:30, w piątek od 7:30 do 15:00
2. Sprawy można załatwiać korespondencyjnie na adres:
Szkoła Podstawowa nr 10 im. Grzegorza Piramowicza
ul. Jasielska 49/53
02-128 Warszawa
3. Sprawy pilne i wymagające natychmiastowej interwencji można załatwić:
- telefonicznie pod numerem (22) 823-41-97
- e-mail: sp10@eduwarszawa.pl lub sp10@sp10.waw.pl
4. Sprawy zgłoszone w sposób formalny są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
5. Spotkania z dyrektorem p. Kamilą Izbińską lub wicedyrektorem p. Katarzyna Harmak odbywają się po uprzednim umówieniu terminu w sekretariacie szkoły.
|
|
|